28 Aralık 2012 Cuma

Olaylar olaylar..

Hellö pek sayın okur.
Biliyorum bi kaç gün yazmadım ve beni çok özlediniz... Hadi hadi utanma tamam geldim işte yaaa... :):))9)9:)))

Yalnızlıktan bu hallere düşştüm  işte. :( Her neyse.. EE okur nasılsın naptın görüşmeeyeli?
Evet uzun zamandır yazmadım , açıkçası yazasım da yoktu. Çünkü yazacak şey bulamadım. Dizi önerisi mi yazsam acaba diye düşündüm.. Dedim Revenge bi soğusun sonra yazarım. Öyle öyle kaldı işte..

Ben de artık son zamanlarda yaptıklarımdan olanlardan falan bahsediyim dedim artık okur. İdare etceksin bununla. :)

Daha önce de söylediğim gibi henüz üniversitede okuyan bir mühendis adayıyım. Ve finnallerim yaklaşmakta.! OLAYLAR OLAYLAR..
Notlarım orta düzeyde ama bana YETMEEEZZ! Yüksek bir ortalama yapıp seneye erasmus yapmak istiyorum okur. Bana dua et de sınavlarım güzel geçsin olur mu ? *.*

Neyse daha yazcak bişey bulamadm. GİDİYOM. Kısa oldu baya ama napalım, yapcak bir şey yok. :)

Sizi bu karikatürlerle baş başa bırakıp gideyim ben..






0 yorum:

Yorum Gönder

 

Template by Suck my Lolly