5 Aralık 2012 Çarşamba

DIY | Black Necklace

Eveett, ilk DIY postumu da atmış bulunmaktayım ey okur!
Yaz başından beri diy akımına kendimi kaptırdım gidiyorum... Gördüğüm her projeyi denemek istiyorum. Ve ennn güzel diy projeleri elbette ki ecnebi bloglarında bulunuyor... -duu. Taa ki ben GK DONE 'u keşfedene kadar! Blogun sahibini tanımıyorum ama yaptıklarıyla, yapılışını anlattıklarıyla gönlümü çoktaaan kazandı. :) 

Burada göstericeğim kolye de onun yaptıklarından ilham alarak yaptığım bir kolye. Az önce bitirdim. Ama yapım aşamalarını malesef çekemedim...
Ama kısaca anlatıyım; kalınca bir zincire siyah iple ve tığla zincir çektim, iki kat. Kenarına da taşlı zinciri diktim.. Gk Done'un blogunu gezerseniz yapılışını görüceksiniz..

Neyse lafı fazla uzatmadan görsellere geçelim.. :)





Görüşmek üzeree...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Template by Suck my Lolly