8 Aralık 2012 Cumartesi

Yeni alınmıs kitap kokusu!

Merhaba, günaydın.. :)
Aslında bu yazıyı dün yazıcaktım ama çookk yorgundum.. Bilgisayarı bile açamadım doğru düzgün..
Bugüne kaldı.
Uzun zamandır kitap almamıştım. Dün öğrenim kredisinin de yatmasını fırsat bilerek, parayı kaptığım gibi kendimi kitapçıda buldum... :) Ve sanırım biraz da abartmışım. :P
Amaaann ben hemen okurum onları zaten, iyi oldu iyi :)

Bunlar aldığım kitaplar:


Tess Gerritsen kitaplarını biliyorsunuzdur, maluım. Polisiye,gerilim tarzında. Tam da benim sevdiğim tarz yani. :) Cerrah, Çırak ve Günahkarı okuyup serinin devamını getirememiştim. Dün İkiz Bedenler'e başladım.
Kitap yine sürükleyici, ve gerçekten şaşırtıcı. Karakterlerle beraber her yeni bilgide ben de şaşırıyorum. :)
Eğer daha önce Tess ablamızın kitaplarını okumadıysanız, bu serüvene Cerrah'la başlayın derim..


Unutmadan kitapların dizisi de varmış, dün öğrendim. :) Ve izlemeye başladım. Bugünlerde bütün dizilerim ya bitmiş ya da sezon arasına falan girmişti, ilaç gibi geldi bu..

Kitaplardan sonra takı malzemesi almaya gittim. İstediğim gibi bir şey bulamadım açıkçası.. Ufak tefek ihtiyaçlarımı aldım geldim. Koca Konya'da zımba yok yahu!



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Template by Suck my Lolly