18 Aralık 2012 Salı

Made by Zep | Jewellerys

Merhabalar efendiimm.. Nasılsınız iyisiniz inşallah ? :))
Malumunuz son bi kaç senedir el yapımı takılar çok moda. Ben de kendi çapında ordan burdan dıy bloglarından,satış yapanlardan falan gördüğüm kadarıyla ve de becerebildiğim kadarıyla yapıyordum.. :)
Onlardan bir kaçını göstermek istiyorum, ve de eğer ilgi,istek,talep gelirse satışına başlayacağım.. :)
p.s: Zep nedir diye soranlar olabilir, adım Zeynep olduğundan ötürü arkadaşlar kısaca Zep der bana. Ben de baya bi benimsedim. :) Hatta zaman zaman kendine Zep diyen Zeynep'ler gördüğüm zaman sinirlendiğim, kendi kendime "Zep benim olum :(:((((" diye triplere girdiğim doğrudur.. :))

Bunla takılar:
(Aslında daha çok model var ama hem resimleri bulamadım, hem de şimdilik tadımlık olsun, satış konusunda istek gelirse hepsini fotoğraf makinesiyle daha düzgün fotoğraflar eklerim. :) )










Bunlar da broş,kolye,toka,bardak altlığı falan. Bunlarda da daha çok örnek var ama fotoğrafladıklarım bu kadar.






Ee ne dersiniz başlasam mı şu işe ? :)


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Template by Suck my Lolly