3 Aralık 2012 Pazartesi

NE ÇEKTİĞİMİ BİR BEN BİR ALLAH BİLİYOR... :(

Başlıktan da anlaşılacağı üzere ne çektiğimi bir ben bir allah biliyor segili okur.. Şİmdi diyceksin ne çekiyosun? Anlatayım hemen.. İlk olarak okulu bu hafta komple ekmeme rağmen, pazartesi sendromu, hadi onu geçtim.. Sabah sabah regl ağrısıyla uyanmak nedir bilir misin sen okur ? Karnmda sıcak su torbası üstünde bilgisayar, ikisinin ısısıyla mayışmış durumdaym.. :(
 Daha sonracığımaaa, haftasonu ehliyet için kursa yazılmıştım -sonunda-. Kurs sağlık raporu istemişti, onu almak için sağlık ocağına gittim bugün. Tabi önce yeni taşındığımız için sağlık ocağına önce nakil aldırmalıydım.. Ama oraya gittiğimd sevgili doktorumuzun bir hafta izinli olduğunu, o olmadan nakil işlemlerinin yapılamadığını, nakil olmadığı için de rapor veremeyeceklerini, ama eski sağlık ocağına gidersem alabilceğimi söylediler... Oracıkta oturup ağlayasım geldi.. :(
 Ben de dedim ki kendi kendime "eeaahh yeter be mikerler ehliyetini de raporunu da eve gidip yatcam ben!" Ve sonuç olarak buradayım sayın okur.. Ama benim o raporu bir şekilde alıp kursa götürmem lazım... Ne yapsam hiç bilmiyorum. Bunalımlardayımmm!
Tabii bir de hala şu tema vs. işlerini halledemedim! Bir bilen hayrına el atsa yahu!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Template by Suck my Lolly