1 Ocak 2013 Salı

Welcome to 2013!

Merhaba sayın okur!
Yeni yılınız kutlu mutlu huzurlu sağlıklı, bol paralı bol aşklı olsuun!
Gönül isterdi ki bu yazıyı daha önce yazayım ama fırsat olmadı...
Finallerim yaklaşmakta, bu yazıyı yazdıktan sonra bile kaldığım yerden ders çalışmaya devam edeceğim..

:((((
Geç kalmış olsam da kısa bir 2013 Wishlist hazırlayayım sevgili dostlar..
  1. İlk önce yaptığım hiç bir şeyden pişman olmamak istiyorum.
  2. Daha sonra ailemde ve etrafımda hiç bir sağlık sorunu kalmasın istiyorum.( 2012de hastanelerden çıkamadık neredeyse...)
  3. Migrenim bitsin istiyorum!
  4. Yakın gelecekte finallerim MÜ-KEM-MEL geçsin, buna mutabıken erasmusla gidebileyim istiyorum.
  5. Gün geçtikçe daha da çok okunan bir blog sahibi olmak istiyorum. :)
  6. Ehliyet alayım ve ardından bir arabam olsun ve şu ulaşım işim rahatlasın istiyorum! (Mümkünse ennnn kırmızısıından bir araba. :) )
  7. Ve en genelinden de ülkedeki bütün problemler bitsin, daha fazla şehit haberi gelmesin, ekonomimiz mükemmel düzeylere çıksın, asgari ücret 2000 tl olsun falan filan...


İşte benim de nacizane dileklerim bunlar okurlarım.. 
Ama bu dileklerden birini (4 numara) gerçekleştirmem için öncelikle ders çalışmalıyım... :(
Hadi ben kaçtm! Ve bana bol bol dua edin de başarıyla geçeyim şu dersleri!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Template by Suck my Lolly