21 Ocak 2013 Pazartesi

İntikam | Stil İncelemesi #1

Merhabalaarr!
Şu İntikam dizine taktım nedense. Orijinalini izlediğim ve deli gibi bayıldığım için, çakmasına -projede Beren'ciğim de olsa bile- bir kulp bulmadan rahat edemiyorum!
Şimdi de kıyafetlerine taktım. Dizi başlamadan çok süpersonik tasarımlar, hanımların şıklıkta birbiriyle yarıştığı sahneler görücez sanıyordum, amaaa yanılmışım a dostlar! Sonuç taam bir fiyasko!

En korkunç görüntüyle başlamak istiyorum ki gittikçe rahatlayalım.
Allahım bu ne? Bu şapka ne ? Elbisenin boydan resmini bulamadım ama deri ceket ve yine aynı renkte bir elbise vardı. Bunu gördüğüm anda dedim ki 'İntikam'ın stilistleri diziden nefret ediyor olmalı!'
İvana'dan Bizimla Değılsın benden sana gelsin.
Daha fazla konuşamıycam fenalık basıyor. :(
Bir diğer fiyasko da Yağmur'un evindeki partide giydiği elbiseydi. Bu elbisenin tasarımcısına sesleniyorum; buzi kumaş mı kaldı ya? Ne bu ? Farklı bir kumaşla olsa belki olabilitesi var..
Aslında Yağmur'un bu kıyafetini beğendim. Ceketi çok güzel, Yakası olsun, Beren'in vücuduna oturuşu olsun, çok güzel.Ama dedim ya illa bir kulp bulucam diye, altına etek yerine pantolon olsaydı daha güzel olurdu. Böyle emekli öğretmen Neriman ablaya benzemiş.

Burdaki bluzunu da beğendim aslında. Yaka detayı özellikle hoşuma gitti. Eteği, kabanı, renk uyumu falan herşey hoş. Bak buna bi kulp bulamadım, geç.

Allaş aşkına nolur, bu kadından bir Victoria çıkmaz, çık-maz! Zorlamayla bile olmaz. O güzelim kadının giydiği elbiseler acayip yakışıyor, ve üstüne cuk diye oturuyor. Ama bu Şahika'da o kıyafetler patlayacak gibi duruyor. Ya oyuncumuz bir an önce zayıflasın, ya da bu kıyafetleri giydirmekten vazgeçin, benden söylemesi.
Yazımı Nejat bebeğimle bitirmek istiyorum. YERİM. OYŞ.
#2'de görüşmek üzere, hoşça kalın! 





0 yorum:

Yorum Gönder

 

Template by Suck my Lolly