18 Ocak 2013 Cuma

Ben geldim!

Hoşgeldim!
Kazasız belasız -en azından ben öyle umuyorum..- bir final dönemini daha atlattım ve tekrar geldim!
Henüz açıklanan tek bir notum var ve ondan da BB ile geçmişim! -alkış efekti-
Umarım hepsi böyle geçer..

Eee sizde ne var ne yok canlar?
Aslında iki gündür pek keyfim yok.. Nedeni de dün usta gazeteci sevimli adam Mehmet Ali Birandı kaybetmiş olmamız.. O sıkıcı haberleri onun sayesinde severdim.. Onun sayesinde o berbat haberler katlanılacak hale gelirdi. Yaptığı gaflarıyla , -ııı'larıyla bir anchormen değil evimizden biriydi.. Duyduğumda inanamadım, yok canım asparagas haberdir! falan diye düşündüm. Ama malesef gerçekmiş...
Gerçekten çok üzüldüm.. Allah gani gani rahmet eylesin, mekanı cennet olsun...


Bu yazı şimdilik bitsin, biraz sonra son zamanlarda neler yaptım postu yazarım.

2 yorum:

Emrah Ateş dedi ki...

allah rahmet eylesin..

Zeynep dedi ki...

Amin..

Yorum Gönder

 

Template by Suck my Lolly