19 Ocak 2013 Cumartesi

Dyed my hair!

Uzun zamandır aklımda olanı gerçekleştirdim ve saçlarımı boyadım!
Aslında ilk defa boyamıyorum. 3 senedir falan boyuyorum yanlış hatırlamıyorsam. :)
Kullandığım boya L'oréal Sublime Mousse yani köpük boya kullandım.
Köpük boyaları 2. defa kullanıyorum, daha önce Koleston kullanmıştım ama onu HİİÇÇ beğenmemiştim. Ama Loreal aşmış kendini resmen. Acayip pratikti. Ve ilk defa bir kutu boya benim saçlarıma yetti. :))

Paketin içeriği:


Boyayı ve oksidanı karıştırıyoruz. Ama kesinlikle çalkalamıyoruz. % kere falan baş aşağı getirip düzeltiyoruz. Yanlış bimiyorsam çalkalayınca köpürmüyor ve uygulaması zorlaşıyor.

Tabiki uygulama anını çekemedim. :)
Ama before-after fotoğraflarım var. :)
Aslında flaşlı fotoğraflarda göreceksiniz çok fazla bir renk değişimi olmadı, farkı sadece uzayan diplerimden anlayabiliceksiniz. :)

Önce:

Sonra:
(Gördüğünüz gibi kutudakiyle alakası yok. :) )

Flaşsız:


Flaşsız hali nedense siyah gibi görünüyor. Güneş ışığında falan üstteki gibi görüneceğini düşünüyorum. 
Neyse yorumunuz nedir? Olmuş mu ? :)
Ben beğendim sanki. :)





0 yorum:

Yorum Gönder

 

Template by Suck my Lolly