19 Mart 2013 Salı

Youtube Keşfi | Cimorelli

Merhaba canımlar canımlaarr! Nasılsınz iyisinizdir inşallah?
Bugün sizlere youtube'da son zamanlarda keşfettiğim bir grubu paylaşmak istiyorum. 
İsimleri Cimorelli. 6 tane kızdan oluşuyor bu grup ve çeşitli şarkıların coverlarını yapıyorlar, kendilerince kliplerini çekiyorlar. Bazen parodyler de yaptıkları oluyor.

Sizlere beğendiğim bir kaç coverlarını paylaşıp, sizi güzel müzikle başbaşa bırakıyoruumm!

"Price Tag", by Jessie J and B.O.B. - Cover by CIMORELLI!



"As Long As You Love Me" by Justin Bieber cover by CIMORELLI




"Someone Like You" by Adele, cover by CIMORELLI


"Call Me Maybe" by Carly Rae Jepsen (MattyBRaps & Cimorelli) "Don't Call Me Baby" Parody



Buradan da youtube kanallarına gidip diğer videolarına da ulaşabilirsiniz.

16 Mart 2013 Cumartesi

Celebrity Style | Blake Lively

Merhaba!
Bunu belki bir çok kez söyledim,tekrar söylüyorum modadan zerre anlamam. :) Ama ilgilenmeyi, kendi çapımda yorumlamayı seviyorum. Bu yazıda da sarışın barbie bebeklerin vücut bulmuş hali olan Blake bebeyimi inceleyeceğiz. Kendisi Gossip Girl'deki Serena Van Der Woodsen rolüyle patladı gitti.

İlk olarak yürüyen afetin kırmızı halı stiliyle başlıyoruz.


En sağdaki mavi elbiseye ba-yıl-dım. Bana verse de mezuniyetimde falan giysem. Gerçi ben onu giysem benim bacak boyumdan dolayı o yırtmaç dizlerimde falan kalır :( Şeyine kadar açmış zaten. -.-


Bu halini beğenmedim aslında. Saçları falan çok özensiz geldi. I-ıh bizimla deyılsın.


Siyah elbise muhteşem fiziğiyle uyum sağlamış. Yine harika görünüyor.
Sadece en sağdaki maviyi beğenmedim. Çok civcivli. I-ıh.


--

Sırada günlük stili var.



Üstteki fotodan da anlaşılacağı üzere sokağa çıkınca tam bir normal insana dönüşüyor ve, aynı biz ölümlüler gibi bi kot bi t-shirt giyiyor.
Tabi elindeki koca Chanel paketini görmezden geliyoruz...


O da "şapkasız çıkmam abi" 'cilerden..



Anlam veremediğim tek bir kıyafeti-montu var ki o da şu:


Kuzum bu ne hal? Kara kışta mı kaldın naptın?

Gelelim saç ve makyajına:

Makyajı genelde hep aynı.
Hatta no makeup-makeup tarzı desek yeri. Bol rimel-takma kirpik ikilisine gayet doğal bir ten makyajı ve nude tonlarda rujlar ya da gloss'lar eşlik ediyor. Ve makyajıyla kesinlikle benden 10 puan alıyor.


Saçları zaten hasta olduğum bir diğer özelliği. O sarının o tonuna ölür biterim. Onu her gördüğümde ben de saçlarımı sarıya boyatacağım diyorum ama her seferinde esmer tenimle trabzonsporlu Yattara'ya benzeyeceğimi hatırlıyorum ve vazgeçiyorum. :(((

Saçlarını genelde ya açık bırakıyor ya da araya örgüler katıyor. Dediğim gibi rengi her zaman aynı ve çok güzel.


Yazımızı son olarak düğün fotoğraflarıyla bitiriyoruz.
Gelinlik yerine normal bir beyaz elbise giymiş ve bence çok güzel olmuş. Saçıyla makyajıyla yine muhteşem görünüyor. Yanındaki gudubeti ona pek yakıştıramasam da -Leonardo bebeyimle çok daha iyilerdi!- mutlu olsun benim bebeyim.

Evet dediğim gibi modadan zerre anlamam. Hatta şu elbiselerin tasarımcıları kim,ayakkabıları hangi marka hiç bilmiyorum. İstesem onları da bulup yazardım ama benim işim onlarla değil zaten. Kendimce kıyafetlerini,saçını başını yorumluyorum, o kadar. Bunu özellikle belirtmek istiyorum ki, sen modacı mısın ne anlıyosun da eleştiriyorsun tarzı yorumlar almak istemediğim için.

Çok konuştum yine, sevgiyle kalın, booll öpücükleerr!





Bloglovin

Hemen herkesin artık bildiği üzere google reader yaz aylarında kapanacakmış.. Herkes bir bloglovin furyasına kapılmış gidiyor. :) Eksik kalırsam olmazdı. :)
 Ve google reader kapandığında birbirimizi kaybetmememiz için isterseniz buradan , isterseniz profilde yandaki bloglovin ikonuna tıklayarak beni takip edebilirsiniz.

Bissürü öpücüklleeerr!

Çekiliş Çekiliişş!


Melodramın Happy Box'ı için; Burayaa!


Koyu Kırmızı'nın çekilişi için burayaa!




MİM | Makyaj Düzeni

Sevgili Begüm beni mimlemiş. İlk defa mimleniyorum. :)
Mim'in konusu makyaj düzenini göstermekmiş. Aslında ! haftadır bu yazıyı yazmam gerekiyordu ama malum okul vs doğru düzgün bilgisayar başına bile geçemiyorum. Anca bugüne kaldı, Kusura bakma Begüümm! :))

Şimdi gelelim makyaj düzenime. Aslında son bir seneye kadar pek makyaj yapmazdım. Anca göz kalemi, belki bir ruj. Ama son zamanlarda gerek okul olsun, gerek insan içine artık daha fazla karıştığım için olsun biraz biraz yapıyorum. Daha yeni başladığım için pek fazla malzemem yok. :) Şimdi fotoğraflarda da göreceğiniz üzere daha çok cilt bakımı vs yapıyorum.
Daha fazla konuşmadan sizi fotoğraflarla baş başa bırakıp kaçıyoruummm!


Bunlar parfümler ve bakım ürünleri.


Ojelerim.


 Makyaj malzemelerim:


Makyah fırçalarım, rimellerim vs vs.


8 Mart 2013 Cuma

Çekiliiişş!


Bu güzel hediyelere ve çekilişe buradan gidiyoruuzz!

 

Template by Suck my Lolly