16 Mart 2013 Cumartesi

MİM | Makyaj Düzeni

Sevgili Begüm beni mimlemiş. İlk defa mimleniyorum. :)
Mim'in konusu makyaj düzenini göstermekmiş. Aslında ! haftadır bu yazıyı yazmam gerekiyordu ama malum okul vs doğru düzgün bilgisayar başına bile geçemiyorum. Anca bugüne kaldı, Kusura bakma Begüümm! :))

Şimdi gelelim makyaj düzenime. Aslında son bir seneye kadar pek makyaj yapmazdım. Anca göz kalemi, belki bir ruj. Ama son zamanlarda gerek okul olsun, gerek insan içine artık daha fazla karıştığım için olsun biraz biraz yapıyorum. Daha yeni başladığım için pek fazla malzemem yok. :) Şimdi fotoğraflarda da göreceğiniz üzere daha çok cilt bakımı vs yapıyorum.
Daha fazla konuşmadan sizi fotoğraflarla baş başa bırakıp kaçıyoruummm!


Bunlar parfümler ve bakım ürünleri.


Ojelerim.


 Makyaj malzemelerim:


Makyah fırçalarım, rimellerim vs vs.


1 yorum:

Unknown dedi ki...

çok düzenlisin, ne güzel dizmişsin valla :)

Yorum Gönder

 

Template by Suck my Lolly