16 Mart 2013 Cumartesi

Celebrity Style | Blake Lively

Merhaba!
Bunu belki bir çok kez söyledim,tekrar söylüyorum modadan zerre anlamam. :) Ama ilgilenmeyi, kendi çapımda yorumlamayı seviyorum. Bu yazıda da sarışın barbie bebeklerin vücut bulmuş hali olan Blake bebeyimi inceleyeceğiz. Kendisi Gossip Girl'deki Serena Van Der Woodsen rolüyle patladı gitti.

İlk olarak yürüyen afetin kırmızı halı stiliyle başlıyoruz.


En sağdaki mavi elbiseye ba-yıl-dım. Bana verse de mezuniyetimde falan giysem. Gerçi ben onu giysem benim bacak boyumdan dolayı o yırtmaç dizlerimde falan kalır :( Şeyine kadar açmış zaten. -.-


Bu halini beğenmedim aslında. Saçları falan çok özensiz geldi. I-ıh bizimla deyılsın.


Siyah elbise muhteşem fiziğiyle uyum sağlamış. Yine harika görünüyor.
Sadece en sağdaki maviyi beğenmedim. Çok civcivli. I-ıh.


--

Sırada günlük stili var.



Üstteki fotodan da anlaşılacağı üzere sokağa çıkınca tam bir normal insana dönüşüyor ve, aynı biz ölümlüler gibi bi kot bi t-shirt giyiyor.
Tabi elindeki koca Chanel paketini görmezden geliyoruz...


O da "şapkasız çıkmam abi" 'cilerden..



Anlam veremediğim tek bir kıyafeti-montu var ki o da şu:


Kuzum bu ne hal? Kara kışta mı kaldın naptın?

Gelelim saç ve makyajına:

Makyajı genelde hep aynı.
Hatta no makeup-makeup tarzı desek yeri. Bol rimel-takma kirpik ikilisine gayet doğal bir ten makyajı ve nude tonlarda rujlar ya da gloss'lar eşlik ediyor. Ve makyajıyla kesinlikle benden 10 puan alıyor.


Saçları zaten hasta olduğum bir diğer özelliği. O sarının o tonuna ölür biterim. Onu her gördüğümde ben de saçlarımı sarıya boyatacağım diyorum ama her seferinde esmer tenimle trabzonsporlu Yattara'ya benzeyeceğimi hatırlıyorum ve vazgeçiyorum. :(((

Saçlarını genelde ya açık bırakıyor ya da araya örgüler katıyor. Dediğim gibi rengi her zaman aynı ve çok güzel.


Yazımızı son olarak düğün fotoğraflarıyla bitiriyoruz.
Gelinlik yerine normal bir beyaz elbise giymiş ve bence çok güzel olmuş. Saçıyla makyajıyla yine muhteşem görünüyor. Yanındaki gudubeti ona pek yakıştıramasam da -Leonardo bebeyimle çok daha iyilerdi!- mutlu olsun benim bebeyim.

Evet dediğim gibi modadan zerre anlamam. Hatta şu elbiselerin tasarımcıları kim,ayakkabıları hangi marka hiç bilmiyorum. İstesem onları da bulup yazardım ama benim işim onlarla değil zaten. Kendimce kıyafetlerini,saçını başını yorumluyorum, o kadar. Bunu özellikle belirtmek istiyorum ki, sen modacı mısın ne anlıyosun da eleştiriyorsun tarzı yorumlar almak istemediğim için.

Çok konuştum yine, sevgiyle kalın, booll öpücükleerr!





0 yorum:

Yorum Gönder

 

Template by Suck my Lolly