3 Mart 2013 Pazar

NYC | Bubblegum Pink

Merhaba! Bir oje postuyla daha karşınızdayımm!
Bugünkü konuğumuz NYC'den Bubblegum Pink!
Rengine öldüm bittim bayıldıımm!


Rengi bu şekilde.
Tek katta opak oluyor, ama hafif dalgalanmalar olduğu için 2 kat sürdüm ben.


Alt katman olarak Rimmel London Stronger sürdüm.
Top Coat olarak da yine NYC'den Turbo Dry Top Coat kullandım.
Bu top coat'ı yorumlamam gerekirse, tek kelimeyle mükemmel!
Bi kere gerçekten hızlı kurutuyor. Ve inanılmaz bir parlaklık veriyor. 
İki NYC'i de dün aldım ve bugün kullandım ama ikisinden de memnunum.

Bu arada sizlere sormak istediğim bir konu var. Sally Hansen marka ürünler artık Gratislerde satılmıyor mu ? Dün özellikle tırnak eti çıkarıcı solüsyonundan almak için gittim, ama görevli kız Sally Hansen'in hiç bir ürününün olmadığını söyledi. Bi bilgisi olan var mı?


5 yorum:

Unknown dedi ki...

canım benim çok güzel olmuş şu top coat tan bende alacağım inş. bi ankaraya gidersem =)) herkes çok övüyor =)) gratis mevzusuna gelince de 3 hafta evvel ankarada kinde var idi ama yeni bir şey varsa haberim yok

Zeynep dedi ki...

Teşekkür ederiimm.. :) Mutlaka al, pişman olmıycaksın :D Ben de var diye biliyordum,gittim kız yok dedi şaşırdım hatta acaba ojelerini başka bi yerde mi görmüştüm diye.:) Firmaya mail attım bakalım,cevap gelince öğreniriz.. :)

busrakkus dedi ki...

yaa ben bu posta yorum yazmıştım ama gelmemiş sanırım:) bu pembenin rengine bayıldım! hiç görmedim ben bu nycleri:)

Zeynep dedi ki...

evet bana da bildirim maili gelmiş ama yorumu görememiştim,heralde sildi diye düşünmüştüm hatta:))
ben de çok sevdim bu rengi :) bu arada NYC ojeler watsonslarda satılmaya başlandı, bir kaç hafta oluyor daha :))

Unknown dedi ki...

gerçekten çok güzel bir ama :) Hali hazırda havalar da ısındı cıvıl cıvıl renkler daha bi hoş geliyor gözüme :)

Yorum Gönder

 

Template by Suck my Lolly