19 Mayıs 2013 Pazar

Bana yine esmer günler düştü, eyvah!

Merhaba canlar. Bugünlerde çok keyifsizim,mutsuzum,depresyondayım.. :(
Nedenlerimi sıralayayım birer birer. Öncelikle bir kaç gündür süren inanılmaz bir diş ağrım var. Aman allahım böyle bir ağrı yok. Ölüyorum sanki. Dişimden başlıyor ağrı beynime kadar. :( Zaten ağrıyan dişim baya bi problemli, 2 defa kanal tedavisi yapıldı ama bir türlü iyileşemedi. Böyle arada bir ağrır hatırlatır kendilerini bana. Aslında her dişim ağrıdığında "bu sefer kesin gidicem doktora!" diyorum ama ağrı geçince vazgeçiyorum. 
Ama bu sefer kesin gidicem! Hatta yarın. Artık dayanamıyorum.. :((
Bir diğer mutsuzluk sebebim de; benim nur topu gibi bir migrenim var efendim,ellerinizden öper. Diş ağrısıyla birleştiğini düşünün... (Buraya düşünemedi.jpg gelicek. Hatta ahanda geliyor.)

İşte böyle bir şey... :(( Off off..

Sonra bir de tam havalar düzeldi yaz geldi hoppidi hoppidi sevinirken, son bir haftadır yağmurlarla baş edemiyoruz. Sabah hava güneş açıyor hah diyorum tamam bugün düzelicek hava, hoop hemen kara bulutlar ve ardından yağmur. 

Hal böyle olunca ben mutuz,keyifsiz,depresyonda olmayayım da kim olsun sevgili takipçilerim?
Ha bir de finallerim yaklaşıyor,son 1 haftam.. Onu da anmazsam olmazdı.
Neyse bende durumlar böyle,sizler nasılsınız, keyifler nasıl?

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Template by Suck my Lolly