24 Ocak 2013 Perşembe

23 Ocak 2013 Çarşamba

Rapsodi | 19

Sevgili Begüm'ün gönderdiği ojeleri hemen denemek istedim. İlk gözüme çarpan Rapsodi 19 numaralı ojeydi. Açıkçası ilk defa rapsodi marka bi oje deniyorum. :) Begüm'ün göndermesi iyi oldu çünkü çok sevdim. :) Yapısı kuruma hızı çok güzel. Tek katta opak bir hale geldi. Rengine de tek kelimeyle bayıldım! Tam bir günlük oje. Sık sık sürücem ve ilk önce o biticek gibi duruyor. :) Daha fazla konuşmadan resimlerle başbaşa bırakayım sizi. :)




Hediyelerim geldiii!

Bakımlı olmak aşktır ' düzenlediği bir ojeleşme etkinliği vardı. Ben de katıldım. :) Ve Begüm'le eşleştim. Az önce hediyelerim geldi. Ve hemen bu postu yazıyorum :)

Önce toplu bakıyoruz:


Sevgili Begüm'cüğüm tam 8 tane birbirinden güzel oje göndermiş bana. Hepsinin renklerine bayıldım. Ve hemen birini seçip süreceğim. :) 



Bitki çaylarına sıcak çikolataya ve sahlepe bayılırım. Begüm de bunu hissetmiş olucak ki bol bol bitki çayı göndermiş. :) Hemen birini yaptım ve şu anda içiyorum. :)


Ayrıca kalemler ve not defteri için de teşekkürler. :) İlk notumu senin için yazdım.. :)


Hediyelerini çok beğendim.. Çok teşekkür ederim. :)
Ben de paketimi dün kargoya vermiştim bir iki güne elinde olur diye tahmin ediyorum, umarım sen de seversin :)

22 Ocak 2013 Salı

My Babies #1

Merhabalaar!
Bundan sonra ara ara seri yazılar yazmaya karar verdim.. İntikam Stil İncelemesi, My Babies gibi gibi.. :)
Bu haftaki My Babies köşemizde gülüşüyle beni büyüleyen adeta sarhoş eden bebeyim Nejat İşler var. Onu taaa Gülbeyaz dizisinden beri seviyorum. Ve Kaybedenler Kulubü'nde resmen aşık oldum!


Bakışa bak ya, yerim!



Onu son olarak İNtikam'da izliyoruz. Ve en son Browni İNtense'in reklam filminde oynadı.. Sizleri bu görüntülerle baş başa bırakıp huzurunuzdan ayrılıyorum efendim...














21 Ocak 2013 Pazartesi

İntikam | Stil İncelemesi #1

Merhabalaarr!
Şu İntikam dizine taktım nedense. Orijinalini izlediğim ve deli gibi bayıldığım için, çakmasına -projede Beren'ciğim de olsa bile- bir kulp bulmadan rahat edemiyorum!
Şimdi de kıyafetlerine taktım. Dizi başlamadan çok süpersonik tasarımlar, hanımların şıklıkta birbiriyle yarıştığı sahneler görücez sanıyordum, amaaa yanılmışım a dostlar! Sonuç taam bir fiyasko!

En korkunç görüntüyle başlamak istiyorum ki gittikçe rahatlayalım.
Allahım bu ne? Bu şapka ne ? Elbisenin boydan resmini bulamadım ama deri ceket ve yine aynı renkte bir elbise vardı. Bunu gördüğüm anda dedim ki 'İntikam'ın stilistleri diziden nefret ediyor olmalı!'
İvana'dan Bizimla Değılsın benden sana gelsin.
Daha fazla konuşamıycam fenalık basıyor. :(
Bir diğer fiyasko da Yağmur'un evindeki partide giydiği elbiseydi. Bu elbisenin tasarımcısına sesleniyorum; buzi kumaş mı kaldı ya? Ne bu ? Farklı bir kumaşla olsa belki olabilitesi var..
Aslında Yağmur'un bu kıyafetini beğendim. Ceketi çok güzel, Yakası olsun, Beren'in vücuduna oturuşu olsun, çok güzel.Ama dedim ya illa bir kulp bulucam diye, altına etek yerine pantolon olsaydı daha güzel olurdu. Böyle emekli öğretmen Neriman ablaya benzemiş.

Burdaki bluzunu da beğendim aslında. Yaka detayı özellikle hoşuma gitti. Eteği, kabanı, renk uyumu falan herşey hoş. Bak buna bi kulp bulamadım, geç.

Allaş aşkına nolur, bu kadından bir Victoria çıkmaz, çık-maz! Zorlamayla bile olmaz. O güzelim kadının giydiği elbiseler acayip yakışıyor, ve üstüne cuk diye oturuyor. Ama bu Şahika'da o kıyafetler patlayacak gibi duruyor. Ya oyuncumuz bir an önce zayıflasın, ya da bu kıyafetleri giydirmekten vazgeçin, benden söylemesi.
Yazımı Nejat bebeğimle bitirmek istiyorum. YERİM. OYŞ.
#2'de görüşmek üzere, hoşça kalın! 





19 Ocak 2013 Cumartesi

Dyed my hair!

Uzun zamandır aklımda olanı gerçekleştirdim ve saçlarımı boyadım!
Aslında ilk defa boyamıyorum. 3 senedir falan boyuyorum yanlış hatırlamıyorsam. :)
Kullandığım boya L'oréal Sublime Mousse yani köpük boya kullandım.
Köpük boyaları 2. defa kullanıyorum, daha önce Koleston kullanmıştım ama onu HİİÇÇ beğenmemiştim. Ama Loreal aşmış kendini resmen. Acayip pratikti. Ve ilk defa bir kutu boya benim saçlarıma yetti. :))

Paketin içeriği:


Boyayı ve oksidanı karıştırıyoruz. Ama kesinlikle çalkalamıyoruz. % kere falan baş aşağı getirip düzeltiyoruz. Yanlış bimiyorsam çalkalayınca köpürmüyor ve uygulaması zorlaşıyor.

Tabiki uygulama anını çekemedim. :)
Ama before-after fotoğraflarım var. :)
Aslında flaşlı fotoğraflarda göreceksiniz çok fazla bir renk değişimi olmadı, farkı sadece uzayan diplerimden anlayabiliceksiniz. :)

Önce:

Sonra:
(Gördüğünüz gibi kutudakiyle alakası yok. :) )

Flaşsız:


Flaşsız hali nedense siyah gibi görünüyor. Güneş ışığında falan üstteki gibi görüneceğini düşünüyorum. 
Neyse yorumunuz nedir? Olmuş mu ? :)
Ben beğendim sanki. :)





18 Ocak 2013 Cuma

Neler yaptım #vol.1

Merhaba!
Neler yaptım postu yazacağımı söylemiştim, ve işte buradayım.. :)

Öncelikle biliyorsunuz son 2 haftadır finallerle cebelleşiyordum ve sonunda bitti. Daha 2 ders açıklandı ama 2sinden de geçmişim! Hatta biri öyle zor bir dersti ki 60 kişilik sınıfta 10-15 kişi falan geçti, biri de tabi ki benim!! -alkış çığlık kopma bağrış çığrış kıyamet efekti.-

Sonraa son iki haftadır kitap okumaya pek fırsatım olmadı malesef. :( Hatta ne son iki haftası 1 aydır aynı kitap elimde sürünüyor ve bu durumdan çok utanıyorum.. :((((
Bu 1 aylık tatilimde bol bol kitap okumak istiyorum! Ve yapacağım da..


Ayrıca takip edenler bilir, takı işiyle de uğraşıyorum. Hatta bir postumda satışına başlayabileceğimi söylemiştim.. Ama son 1 aydır yine bunlarla hiç uğraşamadım ve satışa koyabilceğim adam gibi şeyler çıkmadı ortaya... :(( Eğer uğraşabilirsem, adam gibi şeyler de yapabilirsme buna da başlayacağım! Kesin!


Bir de corss stitch'e merak sardım.. Nam-ı diğer kanaviçe.. :) İlk fırsatta onun da malzemelerini alıp çeşit çeşit desen desen kanaviçeler işlemeye başlayacağım. :) Ortaokuldayken öğretmenimiz öğretmişti, adımı falan işleyebiliyordum, bakalım yeteneklerim hala yerinde mi.. :))


İşteee bende durumlar böyleykenn böylee dostlarr.. :))
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere..

Hatta belki bir sonraki yazımda İntikam'ın 2. bölüm kıyafet eleştirileri yazısı yazabilirim. Beklemede kalın!



 

Template by Suck my Lolly