16 Mart 2013 Cumartesi

MİM | Makyaj Düzeni

Sevgili Begüm beni mimlemiş. İlk defa mimleniyorum. :)
Mim'in konusu makyaj düzenini göstermekmiş. Aslında ! haftadır bu yazıyı yazmam gerekiyordu ama malum okul vs doğru düzgün bilgisayar başına bile geçemiyorum. Anca bugüne kaldı, Kusura bakma Begüümm! :))

Şimdi gelelim makyaj düzenime. Aslında son bir seneye kadar pek makyaj yapmazdım. Anca göz kalemi, belki bir ruj. Ama son zamanlarda gerek okul olsun, gerek insan içine artık daha fazla karıştığım için olsun biraz biraz yapıyorum. Daha yeni başladığım için pek fazla malzemem yok. :) Şimdi fotoğraflarda da göreceğiniz üzere daha çok cilt bakımı vs yapıyorum.
Daha fazla konuşmadan sizi fotoğraflarla baş başa bırakıp kaçıyoruummm!


Bunlar parfümler ve bakım ürünleri.


Ojelerim.


 Makyaj malzemelerim:


Makyah fırçalarım, rimellerim vs vs.


8 Mart 2013 Cuma

Çekiliiişş!


Bu güzel hediyelere ve çekilişe buradan gidiyoruuzz!

8 Mart İndirimden "Alabildiklerim"

Merhabalar!
Bugün malumunuz 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü! Hepimizin kadınlar günü kutlu olsun!

Önceden de yazdığım gibi bugüne özel indirimlerden almak istediklerim vardı. Ama ne yazıkki Gratis ve Watsons indirimleri beni pek tatmin etmedi. İşime yarayan tek indirim the Balm'ın %50 indirimiydi -ki onda da almak istediklerim kalmamıştı!- Balm jovi paletin olup olmadığını sorduğumda görevli kız gayet ciddi, "ödemesini bugün yaparsanız yarın verebilirim" dedi. "nasıl yani" diye sorduğumda "ya benim evde var bir tane hiç kullanmadım onu verebilirim" dedi. Ben tabi şok oldum. :D Tamam gerçekten kullanmamış olabilirsin ama ben nasıl ve neden alayım senin ürününü ? "Yok yarın gelemem,uzakta oturuyorum" falan dedim de konuyu değiştirdim.


Aldıklarımın toplu görünüşü böyle.
Balm jovi paleti bulamayınca bari paletteki allık ve aydınlatıcıdan alayım dedim. Onlar da yoktu. Ben de Downboy allık ve Owershadow'u aldım.
Yine The Balm'dan nude bir ruj ve eyeliner fırçası aldım.


Yalnız şu tatlı şey bebeğim oldu daha ilk günden.
Bu nasıl bir rujdur allahım allahım. Bayıldım. İlk indirimde gidip diğer renklerinden de alıcam. Öyle güzel.



Daha sonraa Maybelline Falsies maskara istediğimi yazmıştım alışveriş listemde ve aldım. Şimdi şöyle bir bakıyorum da listemler olanlardan sadece onu almışım. ljsdlakflakf Ama diğerleri yoktu ben napayım.:(
Yine Maybelline'den Affinitone pudra aldım. Aslında pudrayı Rimmel London'dan alacaktım ama Maybelline'de 2. ürüne %50 indirim olunca burdan aldım. Bakalım deneyip göreceğiz.

Bir de Alix Avien'den Extreme maskara aldım. Görevli kızın dediğine göre hem dolgunlaştırıyor hem uzatıyor hem tek tek ayırıyormuş. Pek inandırıcı gelmedi ama denemek için aldım bakalım.

Gratis'in defterleri meşhur 1 tane de defter aldım.
Kasada da şu minik el ve vücut kremlerini gördüm. Her biri 'er tlydi. Attım onları da sepete.

Kısaca bütün bu bebeklerin hepsi ortalama 80 tl'ye geldi. Kârlı bir alışveriş oldu sanki. 
Ama pişman mıyım, ASLA. jsahdkjsadh Bir daha olsa bir daha yaparım.

Yalnız canımı sıkan bir şey daha oldu, Gratis'te Sally Hansen ürünleri olup olmadığını sordum, kız "Normalde var ama buraya göndermiyorlar İzmir,İstanbul ve Ankara'ya gönderiyorlar sadece." dedi. "Neden burada yok" dediğimde de dağıtıcılar Konya'lılar almaz Sally Hansen'leri diyerek göndermiyorlarmış.
Bunu duyduğumda mağazanın ortasında "Biz insan değil miyiiizzzz" diye elimde mendilimle halaya durucaktım ki kendimi zor tuttum. kjaslkjafl Konya'lılar almaz ne demek ya. Sen kimsin ki olum bizim alıp almayacağımıza karar veriyorsun. NE DEMEK YA!!!

tmm sknm. :)))


Neyse işte bir 8 mart daha böyle geçti a dostlar!
Uzun bir yazı oldu, sürçü lisan ettikse affola!
Haydi görüşürüz, sevgiyle kalın.




6 Mart 2013 Çarşamba

8 Mart İndirimden Kapılacaklar

Baktım herkesler bir indirim listesi hazırlıyor, ben de hazırlayayım da alacaklarım belli olsun, gittiğimde olur olmaz her şeyi almayayım dedim.
Başlayalım bakalım.


  • Maybelline - falsies maskara
  • Rimmel London - Kate Moss rujlar
  • Essence - kaş kiti
  • The Balm - Balmjovi
  • Rimmel London - Match Perfection pudra
  • -eğer bulabilirsem- Sally Hansen - Instant Cuticle Remover
  • Ve tabiki bissürü bissürü ojeeee <3<3<3




Şimdilik bu kadar, aklıma geldikçe eklerim belki. Bunlar böyle burda dursun da.

Haydi ben kaçtım, öptüm by!

3 Mart 2013 Pazar

NYC | Bubblegum Pink

Merhaba! Bir oje postuyla daha karşınızdayımm!
Bugünkü konuğumuz NYC'den Bubblegum Pink!
Rengine öldüm bittim bayıldıımm!


Rengi bu şekilde.
Tek katta opak oluyor, ama hafif dalgalanmalar olduğu için 2 kat sürdüm ben.


Alt katman olarak Rimmel London Stronger sürdüm.
Top Coat olarak da yine NYC'den Turbo Dry Top Coat kullandım.
Bu top coat'ı yorumlamam gerekirse, tek kelimeyle mükemmel!
Bi kere gerçekten hızlı kurutuyor. Ve inanılmaz bir parlaklık veriyor. 
İki NYC'i de dün aldım ve bugün kullandım ama ikisinden de memnunum.

Bu arada sizlere sormak istediğim bir konu var. Sally Hansen marka ürünler artık Gratislerde satılmıyor mu ? Dün özellikle tırnak eti çıkarıcı solüsyonundan almak için gittim, ama görevli kız Sally Hansen'in hiç bir ürününün olmadığını söyledi. Bi bilgisi olan var mı?


 

Template by Suck my Lolly