Merhabalar!
Bugün malumunuz 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü! Hepimizin kadınlar günü kutlu olsun!
Önceden de yazdığım gibi bugüne özel indirimlerden almak istediklerim vardı. Ama ne yazıkki Gratis ve Watsons indirimleri beni pek tatmin etmedi. İşime yarayan tek indirim the Balm'ın %50 indirimiydi -ki onda da almak istediklerim kalmamıştı!- Balm jovi paletin olup olmadığını sorduğumda görevli kız gayet ciddi, "ödemesini bugün yaparsanız yarın verebilirim" dedi. "nasıl yani" diye sorduğumda "ya benim evde var bir tane hiç kullanmadım onu verebilirim" dedi. Ben tabi şok oldum. :D Tamam gerçekten kullanmamış olabilirsin ama ben nasıl ve neden alayım senin ürününü ? "Yok yarın gelemem,uzakta oturuyorum" falan dedim de konuyu değiştirdim.
Aldıklarımın toplu görünüşü böyle.
Balm jovi paleti bulamayınca bari paletteki allık ve aydınlatıcıdan alayım dedim. Onlar da yoktu. Ben de Downboy allık ve Owershadow'u aldım.
Yine The Balm'dan nude bir ruj ve eyeliner fırçası aldım.
Yalnız şu tatlı şey bebeğim oldu daha ilk günden.
Bu nasıl bir rujdur allahım allahım. Bayıldım. İlk indirimde gidip diğer renklerinden de alıcam. Öyle güzel.
Daha sonraa Maybelline Falsies maskara istediğimi yazmıştım alışveriş listemde ve aldım. Şimdi şöyle bir bakıyorum da listemler olanlardan sadece onu almışım. ljsdlakflakf Ama diğerleri yoktu ben napayım.:(
Yine Maybelline'den Affinitone pudra aldım. Aslında pudrayı Rimmel London'dan alacaktım ama Maybelline'de 2. ürüne %50 indirim olunca burdan aldım. Bakalım deneyip göreceğiz.
Bir de Alix Avien'den Extreme maskara aldım. Görevli kızın dediğine göre hem dolgunlaştırıyor hem uzatıyor hem tek tek ayırıyormuş. Pek inandırıcı gelmedi ama denemek için aldım bakalım.
Gratis'in defterleri meşhur 1 tane de defter aldım.
Kasada da şu minik el ve vücut kremlerini gördüm. Her biri 'er tlydi. Attım onları da sepete.
Kısaca bütün bu bebeklerin hepsi ortalama 80 tl'ye geldi. Kârlı bir alışveriş oldu sanki.
Ama pişman mıyım, ASLA. jsahdkjsadh Bir daha olsa bir daha yaparım.
Yalnız canımı sıkan bir şey daha oldu, Gratis'te Sally Hansen ürünleri olup olmadığını sordum, kız "Normalde var ama buraya göndermiyorlar İzmir,İstanbul ve Ankara'ya gönderiyorlar sadece." dedi. "Neden burada yok" dediğimde de dağıtıcılar Konya'lılar almaz Sally Hansen'leri diyerek göndermiyorlarmış.
Bunu duyduğumda mağazanın ortasında "Biz insan değil miyiiizzzz" diye elimde mendilimle halaya durucaktım ki kendimi zor tuttum. kjaslkjafl Konya'lılar almaz ne demek ya. Sen kimsin ki olum bizim alıp almayacağımıza karar veriyorsun. NE DEMEK YA!!!
tmm sknm. :)))
Neyse işte bir 8 mart daha böyle geçti a dostlar!
Uzun bir yazı oldu, sürçü lisan ettikse affola!
Haydi görüşürüz, sevgiyle kalın.