Bu güzel çekilişe buradan gidiyoruuzz!
18 Ocak 2013 Cuma
Ben geldim!
Hoşgeldim!
Kazasız belasız -en azından ben öyle umuyorum..- bir final dönemini daha atlattım ve tekrar geldim!
Henüz açıklanan tek bir notum var ve ondan da BB ile geçmişim! -alkış efekti-
Umarım hepsi böyle geçer..
Eee sizde ne var ne yok canlar?
Aslında iki gündür pek keyfim yok.. Nedeni de dün usta gazeteci sevimli adam Mehmet Ali Birandı kaybetmiş olmamız.. O sıkıcı haberleri onun sayesinde severdim.. Onun sayesinde o berbat haberler katlanılacak hale gelirdi. Yaptığı gaflarıyla , -ııı'larıyla bir anchormen değil evimizden biriydi.. Duyduğumda inanamadım, yok canım asparagas haberdir! falan diye düşündüm. Ama malesef gerçekmiş...
Gerçekten çok üzüldüm.. Allah gani gani rahmet eylesin, mekanı cennet olsun...
Bu yazı şimdilik bitsin, biraz sonra son zamanlarda neler yaptım postu yazarım.
9 Ocak 2013 Çarşamba
CLOSED
Merhabalaarr.. Biliyorsunuz final haftama girmiş bulunmaktayım.. :(((
Final haftası şeklinde tekil bahsediyoruz ama maalesef 2 hafta sürmekte bu final denen zımbırtı. Yani ayın 17sine kadar kapalıyız efendim!
Haber vermek için geldim gidiyorum.
Beni özleyin anacım, BAAYY!
4 Ocak 2013 Cuma
İntikam | Dizi İncelemesi
Merhaba okur! Nasılsın iyisindir inşallah ?
Daha önceki yazdığım Revenge | İntikam yazımda dizinin orjinaliyle karşılaştırmasını yapmıştım. Bildiğiniz üzere dizinin ilk bölümü dün akşam yayınlandı. Daha önce yazısını yazdığımdan, ilk bölüm incelemesini de yazmam boynumun borcu gibi oldu. :) Tabiki öyle çok büyük eleştiriler yapmam haddim değil, ama bir izleyici olarak yazmalıyım diye düşündüm. :)
Dizinin incelemesine geçmeden önce kanalın dün akşam yaptığı bir saçmalık vardı ki herkesin dikkatini çekti. O da arka arkaya tam 3 defa yayınlamaktı! Hadi yeni dizilerin ilk bölümünü her kanal tekrarını yayınlıyordu ama, 3 defa tekrar ilk defa oldu, ve çok saçma bi olaydı bence. :)
Şimdiii gelelim diziye.
Öncelikle Beren Saat ve o müthiş oyunculuğundan başlamak istiyorum. Bu kadına hastayım resmen, her rolün üstesinden başarıyla geliyor. Hatırla Sevgili'deki halini de bilirim, Bihter halini de.. :) Her projesinde bir onceki rolünden kolayca sıyrılıp diğer role girebiliyor bi kere. Üstüne yapışıp kalmıyor roller.
İntikam'da da bu rolü ondan daha iyi kimse oynayamazdı gibi geliyor.
Diziyi izleyenler bilir rolü hem güzel,hem zeki. Zaten zenginliğin gösterişin bu kadar yakıştığı bir başkası yoktur bence. Topukluyla yürüyüşüne çok laf ediliyor ama bence o hali bile güzel. :)
Amma övdüm Beren'i ya. Bunu okusa da bari teşekkür falan etse bana.
Dizide bir diğer dikktaimi çeken şey de diyalogların Revenge ile birebir aynı olması! Evet kelimelerine kadar aynıydı! Hani tamam uyarlama olduğunu biliyoruz da bari onları değiştirseydiniz belli olmasaydı.
Dizide tabi bol bool yakışıklılar vardı. Sırf onlar için bile izlenir.
Tipe gel yaa yerim.
Orjinalinde olduğu gibi burda da favorim Hakan/Nolan olucak gibi.
Yalnız orjinalinde Nolan gaydi. Bunu bizim çakmada nasıl uyarlıycaklar merak ediyorum. :)
Dizi başlamadan Beren'in dövüş dersleri aldığını duymuştum(k). İlk hünerlerini de Hakan'ın üzerinde gösterdi. Ve bence güzel sahnelerden biriydi.
İşte böyle bir diziydi. Dizinin orjinalini izlemeyenler için izlenebilir bir diziydi.Ben sırf Beren ve Nejat için izleyeceğim. Zaten o ikisi alır götürür gibi geliyor.
Kıyafetlere gelince öyle çok beklediğim gibi bir güzellik yoktu. Hatta bu kıyafetleri ayarlayanlara sesleniyorum, Victoria kraliçemin yerine Şahika diye bir karı koymuşsunuz tamam da aynı kıyafetleri giydirmeyin bari ya! Patlayacak gibi duruyordu bütün kıyafetler!
İlk bölümden izlenimlerim bu kadardı. Dediğim gibi anlattıklarım, orjinalini izlemeyenlere pek batmaz.
Ama ben yine de izlemeye devam edeceğim.
Sizlerin yorumlarınız neler ?
2 Ocak 2013 Çarşamba
Bir gün göçtün gittin, inanamadık Gülpembe..
Bizim iller sessiz, bizim iller sensiz, olamadı gülpembe..
Bildiğiniz üzere bugün sevgili Barış Manço'nun 70. doğum günü. Barış Manço'nun yeri bende çok ayrıdır. Ben küçükken Adam Olacak Çocuk diye programı vardı ve ben bir gün oraya gidecektim. Ama ben ona gidemeden o bizden gitti..
O günler ne kadar ağladığımı çok iyi hatırlıyorum. Bu ülkedeki hiç bir zaman unutulmayacak nadir insanlardan..
İyi ki doğdun güzel adam, iyi ki doğdun!
1 Ocak 2013 Salı
Welcome to 2013!
Merhaba sayın okur!
Yeni yılınız kutlu mutlu huzurlu sağlıklı, bol paralı bol aşklı olsuun!
Gönül isterdi ki bu yazıyı daha önce yazayım ama fırsat olmadı...
Finallerim yaklaşmakta, bu yazıyı yazdıktan sonra bile kaldığım yerden ders çalışmaya devam edeceğim..
Yeni yılınız kutlu mutlu huzurlu sağlıklı, bol paralı bol aşklı olsuun!
Gönül isterdi ki bu yazıyı daha önce yazayım ama fırsat olmadı...
Finallerim yaklaşmakta, bu yazıyı yazdıktan sonra bile kaldığım yerden ders çalışmaya devam edeceğim..
:((((
Geç kalmış olsam da kısa bir 2013 Wishlist hazırlayayım sevgili dostlar..
- İlk önce yaptığım hiç bir şeyden pişman olmamak istiyorum.
- Daha sonra ailemde ve etrafımda hiç bir sağlık sorunu kalmasın istiyorum.( 2012de hastanelerden çıkamadık neredeyse...)
- Migrenim bitsin istiyorum!
- Yakın gelecekte finallerim MÜ-KEM-MEL geçsin, buna mutabıken erasmusla gidebileyim istiyorum.
- Gün geçtikçe daha da çok okunan bir blog sahibi olmak istiyorum. :)
- Ehliyet alayım ve ardından bir arabam olsun ve şu ulaşım işim rahatlasın istiyorum! (Mümkünse ennnn kırmızısıından bir araba. :) )
- Ve en genelinden de ülkedeki bütün problemler bitsin, daha fazla şehit haberi gelmesin, ekonomimiz mükemmel düzeylere çıksın, asgari ücret 2000 tl olsun falan filan...
İşte benim de nacizane dileklerim bunlar okurlarım..
Ama bu dileklerden birini (4 numara) gerçekleştirmem için öncelikle ders çalışmalıyım... :(
Hadi ben kaçtm! Ve bana bol bol dua edin de başarıyla geçeyim şu dersleri!
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)














