12 Aralık 2012 Çarşamba

İnatcılık böyle bir sey iste!

Ojemin kırıldığını şurada söylemiştim sevgili okur.
Ama ben acayip inatçı bi insan olduğumdan ötürü kırık şişe falan dinlemedim, o ojeyi sürdüm! Biraz etraf battı ama olsun.
Ben hayatımda böyle güzel bi oje görmedim arkadaş. Bunu farkedince iyice içime oturdu kırılması. En kısa zamanda yenisini alıcam! Banane!!
İşte bu da görüntüsü!



Biraz da gülelim:


Şunu gördüğümden beri gülüyorum ya ahahaha!


11 Aralık 2012 Salı

Oje şişesi patladı!

Evet yanlış okumadınız! Resmen az önce durup dururken elimdeki oje şişesi patladı. Ve bi kaç küçük parça etrafa sıçradı... 
Allah'tan gözüme falan gelmedi o parçalar.

Patlayan oje şurada bahsettiğim simli ojeydi.
İşte bu hale geldi. :(

Neden olur ki sizce bu ? 
Henüz sürememiştim, içimde kaldı. :( İlk fırsatta yenisini alıcam.



YILBAŞI MAKYAJIN ALIX AVIEN VE NİMO' DAN HEDİYE !



10 Aralık 2012 Pazartesi

Çekilis duyuruları..


Audrey'in çekilişine için buradan gidiyoruzz!

Ve de aynı kitaptan 2 farklı çekiliş haberi :) 1 çekiliş iyidir, 2 çekiliş ondan daha iyidir. :P



Tarihiaşkromanı'nki  buradan ;

Kördüğüm hayaller'inki buradan !

9 Aralık 2012 Pazar

Bir pazar gunu sıkılması..

Merhabalar canlarr.. Bugün malumunuz pazar ve ben de can sıkıntısından patlamak üzereyim.
Geçenlerde çarşıya gidip incik boncuk almıştım. Pek fazla istediğim gibi şeyler bulamasam da bugün onlrın içine yumuldum.
Bunlar da ortaya çıkan sonuçlar:

Sonunda benim de spike'lı bilekliklerim oldu!



Böyle kanatlı küpeler arıyordum bulamamıştım, ben de kendim yaptım. :)


8 Aralık 2012 Cumartesi

Pinterest Kesifleri

Bu aralar pinterestte çok takılıyorum.. Ve gerçekten güzel fikirler çıkıyor ortaya..
Bunlar da orada keşfettiklerim.
Saçlarım uzayınca bunu;

bunu;


ve bunu yapacağım. :)


Bu da kesinlikle deneyeceklerim arasında. İlk fırsatta yapar buraya da eklerim. :)


Sanırım bu da hemen herkesin en az 1 kere karşılaştığı sorunlardan birisidir.Tırnaklarım uzadığı zaman kesilikle tam ordan kırılır ve ben hepsini kesmek zorunda kalırım. :( Bi daha böyle bir şey yaşarsam kesinlikle ilk bunu deneyeceğim. 


Bunun yapımı da oldukça basit görünüyor. İlk fırsatta denenecekler listesine eklendi bilee!



Yeni alınmıs kitap kokusu!

Merhaba, günaydın.. :)
Aslında bu yazıyı dün yazıcaktım ama çookk yorgundum.. Bilgisayarı bile açamadım doğru düzgün..
Bugüne kaldı.
Uzun zamandır kitap almamıştım. Dün öğrenim kredisinin de yatmasını fırsat bilerek, parayı kaptığım gibi kendimi kitapçıda buldum... :) Ve sanırım biraz da abartmışım. :P
Amaaann ben hemen okurum onları zaten, iyi oldu iyi :)

Bunlar aldığım kitaplar:


Tess Gerritsen kitaplarını biliyorsunuzdur, maluım. Polisiye,gerilim tarzında. Tam da benim sevdiğim tarz yani. :) Cerrah, Çırak ve Günahkarı okuyup serinin devamını getirememiştim. Dün İkiz Bedenler'e başladım.
Kitap yine sürükleyici, ve gerçekten şaşırtıcı. Karakterlerle beraber her yeni bilgide ben de şaşırıyorum. :)
Eğer daha önce Tess ablamızın kitaplarını okumadıysanız, bu serüvene Cerrah'la başlayın derim..


Unutmadan kitapların dizisi de varmış, dün öğrendim. :) Ve izlemeye başladım. Bugünlerde bütün dizilerim ya bitmiş ya da sezon arasına falan girmişti, ilaç gibi geldi bu..

Kitaplardan sonra takı malzemesi almaya gittim. İstediğim gibi bir şey bulamadım açıkçası.. Ufak tefek ihtiyaçlarımı aldım geldim. Koca Konya'da zımba yok yahu!



 

Template by Suck my Lolly